هات تاپیک(hot topic)

هات تاپیک(hot topic)

مطالب داغ-دانلود موزیک ویدیو -دانلود فیلم-دانلود سربال-دانلود نرم افزار -دانلود آموزش -دانلود بازی (hot-music video-movie-series-software -learning-games)
هات تاپیک(hot topic)

هات تاپیک(hot topic)

مطالب داغ-دانلود موزیک ویدیو -دانلود فیلم-دانلود سربال-دانلود نرم افزار -دانلود آموزش -دانلود بازی (hot-music video-movie-series-software -learning-games)

دانلود موزیک ویدیو crazy sexy wild از اینا


"

لینک دانلود موزیک ویدیو :

crazy-sexy-wild

لینک دانلود موزیک ویدیو 1080 p:

crazy  sexy -wild



لینک دانلود زیرنویس فارسی: inna-crazy-sexy-wild.srt

لینک در تاریخ 1 مرداد  96ریکاوری شد

 

 

Heart beats steady, baby


تپش های قلب پی در پی ادامه داره عزیزم

, ready to play

واسه بازی آماده باش

 Just let the disco light come and take us away

فقط بزار نور دیسکو بیاد و مارو به یه جای دور ببره

i feel the heat like a fire bring it closer to me just let it out

من گرما رو حس میکنم مثل یه آتیشی که اونو نزدیک من میاره فقط بزارظاهربشه

is like a spark burning steady from the east to the west

شبیه یه جرقه که مدام از شرق تا غربو میسوزونه

I feel the bass beating louder bring it out of my chest

من حس میکنم تپش بیس آهنگ تو سینه ام داره بلندترمیشه

i like the way that you do it, ’cause you do it the best

من اونطوری که توانجامش میدی دوست دارم (رقص) چون تو اونو به بهترین نحو انجام میدی

So glad I’ve found you You and I, will dance untill we die

من خیلی خوشحالم که تو رو پیدا کردم ، من و تو میخوام تاوقتی میمیریم برقصیم

crazy, sexy, wild, we just wanna let it out

دختر دیوونه مافقط میخوایم بزاریم اون ظاهر بشه

Touch my body, with the music, baby, you know I want it

بدنمو لمس کن همراه با موزیک عزیزم میدونم که میخوایش

sexy wild move to the right

دختر دیوونه خوب تکونش بده

move to the right, right up and down crazy

خوب تکون بده بالا و پایین ببرش دیوونه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.