هات تاپیک(hot topic)

هات تاپیک(hot topic)

مطالب داغ-دانلود موزیک ویدیو -دانلود فیلم-دانلود سربال-دانلود نرم افزار -دانلود آموزش -دانلود بازی (hot-music video-movie-series-software -learning-games)
هات تاپیک(hot topic)

هات تاپیک(hot topic)

مطالب داغ-دانلود موزیک ویدیو -دانلود فیلم-دانلود سربال-دانلود نرم افزار -دانلود آموزش -دانلود بازی (hot-music video-movie-series-software -learning-games)

دانلود موزیک ویدیو سلنا گومز با عنوان} the hearts wants what it wants .2014.

.

یکی دیگر از موزیک ویدیو های زیبای سلنا گومز که شما در آن با یک فضای رمانتیک و احساسی روبه رو می شوید.

لینک دانلود موزیک ویدیو:

Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants (Full HD).mp4 - 111.9 MB

لینک دانلود موزیک ویدیو حجم کم : selena gomez .the hearts wants .mp4

لینک اصلاح شد 26 تیر 95


متن+ترجمه در ادامه ی مطلب



 

 

You got me sippin on something
مجبورم کردی از چیزی بنوشم

I can’t compare to nothing
که نمیتونم با هیچ چیز مقایسه اش کنم

I’ve ever known,I’m hoping
(مــن همیشه مــی دونستم،امیدوارم)

That after this fever I’ll survive
که بعد از این تب زنده بمونم

I know I’m acting a bit crazy
میدونم یکم مثل دیوانه ها رفتار میکنم

Strung out, a little bit hazy
مضطرب، یکم گیج

Hand over heart, I’m praying
با دستم روی قلبم دعا میکنم

That I’m gonna make it out alive
که بتونم از این ماجرا جان سالم به در ببرم

The bed’s getting cold and you’re not here
رخت خواب داره سرد میشه و تو اینجا نیستی

The future that we hold is so unclear
آینده ای که داریم خیلی نامعلومه

But I’m not alive until you call
ولی تا وقتی تو بهم زنگ نزنی من زنده نیستم

And I’ll bet the odds against it all
و شرط میبندم همه احتمالات بر خلافش هستن

Save your advice ’cause I won’t hear
نصیحتت رو برای خودت نگه دار چون من گوش نمیکنم

You might be right but I don’t care
ممکنه حق با تو باشه ولی برای من مهم نیست

There’s a million reasons why I should give you up
یک میلیون دلیل هست که چرا باید ازت بگذرم (ولت کنم)

But the heart wants what it wants
ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد

You got me scattered in pieces
منو تکه تکه کردی

Shining like stars and screaming
مثل ستاره ها میدرخشم و جیغ میزنم

Lightning me up like Venus
منو مثل سیاره زهره نورانی کردی

But then you disappear and make me wait
ولی بعد ناپدید میشی و مجبورم میکنی صبر کنم

And every second’s like torture
و هر ثانیه مثل شکنجست

Hell, couldn’t take no more, so
وقتی میلغزم به جهنم میرسم،دیگه اینطور نخواهد بود

Finding a way to let go
یه راهی پیدا میکنم که رها کنم

Baby baby no I can’t escape
عزیزم عزیزم نه من نمیتونم فرار کنم

The bed’s getting cold and you’re not here
رخت خواب داره سرد میشه و تو اینجا نیستی

The future that we hold is so unclear
آینده ای که داریم خیلی نامعلومه

But I’m not alive until you call
ولی تا وقتی تو بهم زنگ نزنی من زنده نیستم

And I’ll bet the odds against it all
و شرط میبندم همه احتمالات بر خلافش هستن

Save your advice ’cause I won’t hear
نصیحتت رو برای خودت نگه دار چون من گوش نمیکنم

You might be right but I don’t care
ممکنه حق با تو باشه ولی برای من مهم نیست

There’s a million reasons why I should give you up
یک میلیون دلیل هست که چرا باید ازت بگذرم (ولت کنم)

But the heart wants what it wants
ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد

This is a modern fairytale
این یه افسانه مدرنه

No happy endings
هیچ پایان خوشی نیست

No wind in our sails
خودمون رو خسته نمیکنیم

But I can’t imagine a life without
ولی نمیتونم زندگی رو تصور کنم بدون

Breathless moments
لحظه های نفسگیر

Breaking me down
که منو میشکونن

The bed’s getting cold and you’re not here
رخت خواب داره سرد میشه و تو اینجا نیستی

The future that we hold is so unclear
آینده ای که داریم خیلی نامعلومه

But I’m not alive until you call
ولی تا وقتی تو بهم زنگ نزنی من زنده نیستم

And I’ll bet the odds against it all
و شرط میبندم همه احتمالات بر خلافش هستن

Save your advice ’cause I won’t hear
نصیحتت رو برای خودت نگه دار چون من گوش نمیکنم

You might be right but I don’t care
ممکنه حق با تو باشه ولی برای من مهم نیست

There’s a million reasons why I should give you up
یک میلیون دلیل هست که چرا باید ازت بگذرم (ولت کنم)

But the heart wants what it wants
ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد

The heart wants what it wants baby
ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد عزیزم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.