هات تاپیک(hot topic)

هات تاپیک(hot topic)

مطالب داغ-دانلود موزیک ویدیو -دانلود فیلم-دانلود سربال-دانلود نرم افزار -دانلود آموزش -دانلود بازی (hot-music video-movie-series-software -learning-games)
هات تاپیک(hot topic)

هات تاپیک(hot topic)

مطالب داغ-دانلود موزیک ویدیو -دانلود فیلم-دانلود سربال-دانلود نرم افزار -دانلود آموزش -دانلود بازی (hot-music video-movie-series-software -learning-games)

دانلود موزیک ویدیو fire works از کیتی پری


"

 آتش‌بازی (به انگلیسی: Firework) نام تک‌آهنگی از کیتی پری، هنرمند و خوانندهٔ اهل آمریکا است. این ترانه را استارگیت، سندی وی، استر دین و کیتی پری سروده‌اند و استارگیت و سندی وی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند. آتش‌بازی سومین تک‌آهنگ از سومین آلبوم استودیویی کیتی پری رویای نوجوانی است. محتوای این ترانه روحیه‌بخشی و توانمندسازی است و به همین دلیل از نظر کیتی پری مهمترین ترانه آلبومش به شمار می‌رود. این ترانه تنها ترانه‌ای از آلبوم رویای نوجوانی بود که مکس مارتین و دکتر لوک تهیه‌کنندگی و سرودنش را بر عهده نداشتند. ترانهٔ «آتش‌بازی» نقدهای مثبتی دریافت کرده و با ترانه‌های گروه کلدپلی مقایسه شده است. فروش ترانه نیز با موفقیت همراه بود و به رتبهٔ ۱ جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد رسید و در بیست جدول جهانی جزء ۵ اثر برتر شد. این ترانه در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۰ توسط کاپیتول رکوردز در آمریکا منتشر شد و تا اکتبر ۲۰۱۱ تنها در آمریکا بیش از پنج میلیون نسخه فروش رفت که کیتی پری از نظر داشتن سه ترانه با فروش بالای پنج میلیون نسخه یکتاست.[۱] این ترانه توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) پنج گواهی‌نامهٔ پلاتین دریافت کرد و در هفته منتهی به ۸ ژانویه ۲۰۱۱، ۵۰۹٬۰۰۰ نسخه در آمریکا فروش کرد که در میان خوانندگان زن بعد از ترانهٔ «تیک‌تاک» (با فروش ۶۱۰٬۰۰۰ نسخه در یک هفته) از کشا بالاترین میزان محسوب می‌شود. موزیک ویدئوی این ترانه که بخشی از آن در قلعه بودا در بوداپست فیلمبرداری شده‌است، به مشکلات انسان‌ها می‌پردازد. در یکی از بخش‌های این موزیک ویدیو بوسهٔ دو پسر نوجوان نشان داده می‌شود که از این لحاظ با ترانهٔ «زیبا» از کریستینا آگیلرا قابل مقایسه است. این ترانه بر پایه‌گذارش سامانه اطلاعات پخش نیلسون در ۵ ژانویه ۲۰۱۲، ۵۰۹٬۰۰۰ بار از رادیوهای آمریکا پخش شد و از نظر تعداد پخش در رادیوهای آمریکا پنجمین ترانه در سال ۲۰۱۱ بود.راهنما :لینک دانلود بعد از download link سالم و تست شده موجود می باشد.

باز نشانی شده در تاریخ 26 فروردین  ماه 96


لینک دانلود : katy perry-720p-fire works




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.